G-Factor 2018
RKC WION
Max Planckplaats 300
3068 ZH Rotterdam
010-4219160

       @RKCwion
       RKC WION


G-Factor 2018

Na een jaar afwezigheid was het zover. De G-Factor had 6 kandidaten inclusief oud winnaars Tom en Kirsten.
De avond stond onder de geweldige leiding van onze presentatoren Joost en Gijs.

Nieuwkomer Sascha beet het spits af met een liveoptreden met haar djembé. Na commentaar van de jury, dat dit jaar bestond uit Kevin, Iris en de ervaringsdeskundigen Nathalie en Bregje. Was Rakesh aan de beurt met André Hazes Jr. met het nummer Leef. De sfeer zat er al helemaal in bij het publiek.
Hierna was Kirsten aan de beurt om haar titel te verdedigen met Michel van Anouk. Dit was zo goed dat Bregje heeft gezegd dat ze Kirsten voortaan Anouk zal gaan noemen.

Na de drie acts zijn we op de helft en is het tijd voor pauze. Onze bardames Ilona, Destiny en Melanie hadden het weer druk. Na 15 minuten was de pauze weer voorbij en zijn we klaar voor de tweede helft.

Dit werd geopend door oud winnaar Tom, met uiteraard Fans Bauer met het nummer Samen in ’n bubbelbad.
De bardames vonden dit zo leuk dat ze op de bar stonden te dansen.
Na Tom was Patrick aan de beurt, ook hij deed een nummer van André Hazes jr., maar met het nummer Ik haal alles uit leven.

Na de jury commentaar was de laatste van de avond aan de beurt. Volgens Joost de coach van de G. Maar dit was niet coach Jordi maar speler Jordie met het nummer Hand in hand, kameraden.
Helemaal op dit nummer gekleed, zette hij de kantine op z’n kop.

Toen kwam het meest langdurige overleg in de G-factor historie, uiteindelijk kwam de jury uit de bestuursruimte.

Bregje en Nathalie gingen de winnaar bekend maken. ANDRÉ HAZES JR. HEEFT GEWONNEN!!!
Maar welke Patrick of Rakesh?? RAKESH werd benoemd tot winnaar van de G-Factor 2018.

Van harte gefeliciteerd!!

Hierbij wil ik alle vrijwilligers nogmaals bedanken voor het meehelpen!

Ander nieuws
Op de laatste bestuursvergadering (11-10-2021) kwamen de volgende punten aan de orde: OPROEP: Wie van onze leden en/of ouders willen…Lees meer
BURGERPANEL ROTTERDAM NIEUWE HUURDER BIJ RKC WION Maandag 11 oktober hebben we als RKC WION weer een nieuwe huurder mogen…Lees meer
Zoals eerder al gemeld zou ik jullie bij veranderingen op de hoogte houden. Raad eens... er is een verandering! 😊…Lees meer
SUCCESVOLLE OPEN DAG RKC WION 25 SEPTEMBER Na weken van voorbereiding was het zaterdag zover. De Open Dag RKC WION…Lees meer
Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 14438 [post_author] => 3 [post_date] => 2021-10-14 11:49:09 [post_date_gmt] => 2021-10-14 09:49:09 [post_content] => Op de laatste bestuursvergadering (11-10-2021) kwamen de volgende punten aan de orde:
  • OPROEP: Wie van onze leden en/of ouders willen graag meedenken over de inhoud van de nieuwe website?  
  • Het bestuur heeft gesproken over de financiën die op de aankomende ALV gecommuniceerd gaan worden. 
  • Ook gaat op deze ALV het Jeugdbestuur een aan de leden vertellen wat zij de afgelopen tijd gedaan hebben en wat de toekomstplannen zijn. 
  • Er is met blijdschap stilgestaan bij alle evenementen die eraan komen op het WION-complex, zie agenda op de website.  
  • In de kantine en op het terras komen oranje containers te staan waarin pet-flesjes ingeleverd kunnen worden. Het ingezamelde bedrag komt ten goede aan een nader te bepalen doel.  
Met vriendelijke groet, Bo Seip-van Tigchelhoven Secretaris RKC WION Mail: bo.seip@wion.nl [post_title] => Waarover Spraken Zij [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => waarover-spraken-zij-26 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2021-10-14 11:49:09 [post_modified_gmt] => 2021-10-14 09:49:09 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://wion.nl/?p=14438 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 14429 [post_author] => 3 [post_date] => 2021-10-11 16:10:12 [post_date_gmt] => 2021-10-11 14:10:12 [post_content] => [post_title] => CN Activiteiten [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => cn-activiteiten-3 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2021-10-12 23:42:10 [post_modified_gmt] => 2021-10-12 21:42:10 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://wion.nl/?p=14429 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 14423 [post_author] => 3 [post_date] => 2021-10-11 15:27:23 [post_date_gmt] => 2021-10-11 13:27:23 [post_content] => BURGERPANEL ROTTERDAM NIEUWE HUURDER BIJ RKC WION Maandag 11 oktober hebben we als RKC WION weer een nieuwe huurder mogen begroeten. Burgerpanel Rotterdam zal maandelijks gebruik maken van de commissieruimte voor hun periodieke overleg. Het Burgerpanel Rotterdam geeft gevraagd en ongevraagd advies aan het College van Burgemeester en Wethouders van Rotterdam. Centraal staat de beoordeling en bevordering van de dienstverlening van de gemeente. Tevens staat burgerparticipatie hoog in het vaandel. De ongeveer 25 leden van het panel zijn onafhankelijk, kritisch en Rotterdams. Voorafgaand aan de eerste bijeenkomst van Burgerpanel Rotterdam op de nieuwe locatie vond de ondertekening van de huurovereenkomst plaats. Onder toeziend oog van Els Bijlsma (Coördinator Verhuur Accommodatie RKC WION) werd deze namens Burgerpanel Rotterdam ondertekend door Herman Groeneveld en Sylvia Lobbe, terwijl Rob van Son en Jokus Stapersma namens RKC WION hun handtekening hebben gezet. Direct na de ondertekening werd een aanvang gemaakt met de vergadering. We heten Burgerpanel Rotterdam natuurlijk van harte welkom op ons complex en hopen dat ze zich snel thuis zullen voelen bij ons. Namens Marketing, Teun Bijlsma   [post_title] => BURGERPANEL ROTTERDAM NIEUWE HUURDER [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => burgerpanel-rotterdam-nieuwe-huurder [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2021-10-11 15:27:23 [post_modified_gmt] => 2021-10-11 13:27:23 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://wion.nl/?p=14423 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 14387 [post_author] => 4 [post_date] => 2021-09-29 21:56:42 [post_date_gmt] => 2021-09-29 19:56:42 [post_content] => Zoals eerder al gemeld zou ik jullie bij veranderingen op de hoogte houden. Raad eens... er is een verandering! 😊 Vanmorgen, woensdag 29 september 2021, is een team hard aan het werk gegaan om de kantine gereed te maken zodat bezoekers weer binnen kunnen worden ontvangen. Het weer wordt kouder, de dagen korter en er zal wat regelmatiger een buitje uit de lucht komen vallen. Het is dus erg prettig als we onze leden en bezoekers een plek binnen kunnen aanbieden. Helaas is dat nog niet mogelijk zonder het inmiddels bekende en soms zelf beruchte CoronaToegangsBewijs (CTB). Persoonlijk ben ik er geen voorstander van om onze eigen leden te verplichten een CTB te tonen om in de kantine wat te mogen eten en drinken, maar momenteel is het de enige manier om dit aan te kunnen bieden. Daarom gaat per direct het volgende in:
  • Het horecagedeelte is een speciaal daarvoor aangewezen ruimte binnen de kantine. Deze ruimte is afgescheiden door linten en/of kettingen. De ingang van het horecagedeelte is hetzelfde als de officiële ingang van de kantine
  • De ingang bij de schuifpui is enkel voor de afhaal/garderobe
  • Iedereen vanaf 13 jaar die in het horecagedeelte is dient in het bezit van een CoronaToegangsBewijs (CTB) te zijn. Dit is altijd een QR code (op telefoon of uitgeprint) die door het barpersoneel gescand kan worden. Weet je niet goed hoe je aan een QR code kan komen, hier de uitleg. Daaronder wordt verstaan:
    • Bewijs van inenting
    • Negatief testbewijs, max 24 uur oud
    • Bewijs dat u Corona heeft gehad
  • Controle vindt plaats bij de bar. Loop daar dus eerst heen voor u een plekje zoekt
  • Wij werken met vrijwilligers. Als er niemand is die het ziet zitten om gasten te controleren op een geldige code (en dus ook de toegang tot het horecagedeelte moet ontzeggen bij een rood scherm) is het horecagedeelte gesloten en kan er alleen afgehaald worden. Graag uw begrip hiervoor.
  • Onder het horecagedeelte vallen ook de toiletten in de kantine. Bezoekers van ons complex zonder CTB kunnen in de kleedkamers of op het invalidentoilet in het halletje terecht.
  • Er is geen verplichting meer om een vaste zitplaats te hebben. Dit geldt zowel voor binnen als buiten.
  • Buiten zal een partytent geplaatst worden (ws vanaf donderdag 30-09-2021)
Let op dat bij de controle ook uw identiteitsbewijs gevraagd kan worden. Hou deze dan ook vast gereed. Dit geldt voor iedereen boven de 14 jaar. Het gaat u allen goed, stay safe and stay happy! Groeten, Erik Fresen [post_title] => De Corona Courant [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => de-corona-courant-26 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2021-09-30 11:31:27 [post_modified_gmt] => 2021-09-30 09:31:27 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://wion.nl/?p=14387 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 14372 [post_author] => 3 [post_date] => 2021-09-27 10:25:47 [post_date_gmt] => 2021-09-27 08:25:47 [post_content] => SUCCESVOLLE OPEN DAG RKC WION 25 SEPTEMBER Na weken van voorbereiding was het zaterdag zover. De Open Dag RKC WION 2021. De werkgroep Ledenwerving heeft in samenwerking met diverse andere commissies veel werk verzet om van deze dag een succes te maken. Bij de Gebiedscommissie werd succesvol een subsidieaanvraag ingediend, er zijn flyers ontworpen en op diverse plaatsen uitgedeeld en een leuk programma opgezet waar voor jong en oud wat te doen was. Opzet was om Ommoord in beweging te krijgen. De dag begon al prima door het heerlijke nazomerweer. Alsof dat in de voorbereiding alvast zo was geregeld. In alle vroegte werd een springkussen opgezet en bij het clubgebouw werden tafels en stoelen naar buiten gezet om niet alleen lekker in de zon te kunnen zitten, maar om zodoende ook aan de nieuwe RIVM richtlijnen te kunnen voldoen. Daarnaast werd een informatiepunt ingericht en een popcornmachine in gereedheid gebracht. Het programma werd geopend door de jongste sporters van RKC WION, de Kangoeroe Club. Het blijft iedere keer weer een feest om te zien hoe enthousiast zowel de kinderen als de begeleiding een uurtje lekker bezig zijn met spel en beweging. In de WION hal werd daarna het programma voortgezet met activiteiten van KombiFit en Senioren Sportief. De toeloop begon wat matig, maar in de loop van de ochtend nam het aantal deelnemers toch toe. Hierbij was de badmintoninstuif ook een echte trekpleister. Bij het informatiepunt werden goody-bags uitgereikt aan belangstellenden met informatie over onze club en een leuk gadget dat ter beschikking was gesteld door onze hoofdsponsor Jumbo Le Febre. Ondertussen ging buiten het zonnetje steeds feller schijnen en werden de korfbalwedstrijden opgestart. Deze waren ook meteen een onderdeel van de presentatie van RKC WION. Dit was wellicht voor WION 1 een reden om zich in de kijker te spelen. Na een matige eerste helft wisten zij na de rust de wedstrijd volledig om te draaien en de winst naar zich toe te trekken. En mooi resultaat, de eerste punten en een passende afsluiting van de Open Dag 2021. En hoe kijken we op deze Open Dag 2021 terug? Voor mij met een heel positief gevoel. Na ruim anderhalf jaar bijna volledige stilstand als vereniging was het goed om te zien dat de organisatie weer een goed initiatief had laten zien. En al had de belangstelling best wat groter mogen zijn, het feit dat de gehele zaterdag weer ouderwets bruiste van activiteiten en gezelligheid was wellicht wel de grootste winst van deze dag. En het is gewoon na lange tijd weer geweldig om een artikel af te kunnen sluiten met het bedanken van iedereen die een bijdrage hebben geleverd aan het organiseren en laten slagen van deze dag. Namens Marketing, Teun Bijlsma [post_title] => OPEN DAG RKC WION [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => open-dag-rkc-wion [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2021-09-27 10:26:24 [post_modified_gmt] => 2021-09-27 08:26:24 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://wion.nl/?p=14372 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) )
Foto's