Ommoord Ziet Sarah
RKC WION
Max Planckplaats 300
3068 ZH Rotterdam
010-4219160

       @RKCwion
       RKC WION


Ommoord Ziet Sarah

Hoe WION in Ommoord kwam – 2

Ter gelegenheid van Ommoord Ziet Sarah (september 2015)

Vele jaren voordat WION verhuist van het Lange Pad (Kralingen) gaan er al stemmen op om eens een eigen terrein te hebben. Hiervoor wordt door wijlen ere voorzitter Aad Kats het zgn I.T. fonds (eigen terrein fonds) opgericht. Met centen, stuivers en dubbeltjes sparen de WION leden om eens op een eigen terrein te kunnen spelen. In 1972 wordt er een commissie in het leven geroepen om het 40 jarig bestaan uitgebreid te vieren. Dit wordt een zwarte bladzijde voor WION. Omdat het bestuur geen geld heeft om het feest te organiseren, eist het bestuur het gespaarde bedrag op van de toenmalige beheerder van het I.T.  fonds Aad Kats. Deze is niet bereid om de gespaarde 2000 gulden voor een feest af te staan en wordt daardoor gestraft door zijn ere lidmaatschap af te nemen.

In deze tijd worden door de gemeente Rotterdam diverse sportterreinen aangelegd, waaronder ons huidige veld aan de Robert Kochplaats. Dit veld was een boeren terp, dwz. een verhoogd stuk grond ongeveer 1,5 meter boven de rest van de omgeving. Omdat in 1972 bijna alle leden uit Crooswijk en Kralingen komen, begint men in Ommoord propaganda te maken voor het korfballen. Dit gebeurt in hoofdzaak op de lagere scholen en doordat Ommoord een jonge wijk is met heel veel kinderen werden een aantal leden waaronder Janny van der Steen, toen nog Janny Willemse, door het bestuur gevraagd het schoolkorfbal in Ommoord te starten. Ongeveer 80 kinderen starten met de trainingen en spelen onderlinge wedstrijdjes in gymzalen en op grasveldjes, zo veel mogelijk in Ommoord. Van de 80 kinderen werden een groot aantal lid en de 8 beste daarvan speelden de openingswedstrijd. Zij vormeden toen de C1. Die wedstrijd werd toen geleid door Jenny Mulder.

Bh010

Vanaf Debije ERA balkon: de busbaan in aanleg. V.l.n.r. zien we Kellogg schakelflat met daarachter een stukje Kellogg ERA, de Grasbuurt, met daarvoor de boerderij van Verdoold (Ommoordseweg 251), Max Planck ERA
Bron: Collectie HC “De Ommoordse Polder” / M.J. van Agthoven

Het veld dat in 1973 gereed is gekomen om voor WION een nieuwe start te zijn, wordt direct na het gereed te zijn gekomen, afgekeurd door de gemeente omdat er enorme putten in zijn gevallen. Natuurlijk was het zo dat als je van een nieuw terrein gebruik gaat maken, staat er alleen maar gras op dat veld en is er verder geen enkele accommodatie waar je manden, ballen, palen en linten op kan bergen. Deze spullen werden met een aanhangwagentje naar een garage van een van de leden (red.: ondergetekende) gebracht die daarvoor zijn garage beschikbaar had gesteld. Om toch iets op het veld te kunnen gebruiken werd er een bungalowtent opgezet waarin thee en limonade werden verkocht. Hiervoor zorgde Wil en Gijs Willemse die daardoor de eerste kantine commissie vormde.

In 1975 heeft de firma van Eesteren een directiekeet over die bij ons op het veld wordt herbouwd en dan hebben we onze eerste eigen kleedkamer, zowel voor de WION spelers als de tegenstanders. Het was behelpen, maar we waren de koning te rijk. Maar een echte kantine is toch wel iets waar we van dromen. En sparen.

Bij een bevriende korfbalvereniging (Velox) speelde een architect en die was bereid om voor een vriendenprijsje 0,0 een bouwplan te maken voor een kantine met twee kleedlokalen inclusief douches. Een van de wensen van WION was het puntdak dat nog steeds de WION kantine siert.

Maar al snel wordt er gedacht aan uitbreidingen, deze  komt in 1985 als de gemeente de zgn. wisselwoningen gaat vernieuwen en de oude gaat afstoten. Wij krijgen zo’n wisselwoning en deze zal tot aan de bouw van de sporthal dienst blijven doen als vergaderruimte, drukkerij en verzorgingskamer.

Anton Zuidema


Hoe WION in Ommoord kwam – 1

De gemeente Rotterdam kwam in februari 1974 met de vraag of WION er iets voor voelde om van het LangePad naar Ommoord te verhuizen.  Het  volledige bestuur heeft dit voorstel  toen met beide handen aangenomen, te meer omdat we andere locaties zoals De Bosdreef en de Alexanderpolder al hadden afgewezen.

Vanzelfsprekend moesten ook de WION leden zich hiermee nog akkoord verklaren, in een toen nogal emotionele buitengewone algemene ledenvergadering zagen de WION leden ook wel in dat in Crooswijk blijven niet echt een optie was. Crooswijk en Kralingen waren zeer aan het vergrijzen en het leden aantal was sterk terug gelopen dus een nieuwe wijk in Rotterdam gaf ook ons weer nieuwe kansen.

Ons nieuwe veld zou komen aan de Robert Kochplaats 300!

Folders in brievenbussen stoppen, schoolkorfbal uit de grond stampen kortom een hoop werk maar met veel hulp van onze leden hebben we het geklaard, een nieuw veld, erg veel nieuwe leden en een bestuur wat al druk in de weer was voor een eigen kantine. De aspiranten van Crooswijk verzamelde in Crooswijk om met de bus naar Ommoord te komen zodat ook zij gewoon konden blijven spelen bij WION.

Bh098

Genomen vanuit Debije ERA balkon: Aanleg WION-terrein en keerlus busbaan. V.l.n.r. zien we Kellogg schakelflat met daarachter Kellogg ERA, de Grasbuurt, verzorgingshuis Boekholt aan de Robert Kochplaats, Max Planck ERA
Bron: Collectie HC “De Ommoordse Polder” / M.J. van Agthoven

In April 1974 had het bestuur bouwtekeningen voor een nieuwe kantine al klaar, gemaakt door Sjoerd Westra. De tekeningen werden ingediend bij de gemeente want op een sportveld hoort een kantine met kleedkamers. Ze (het bestuur) moest nog wel “even” met een goed financieringsplan op de proppen komen bij de gemeente, dit leverde nogal wat kopzorgen op en na een jaar was het dan allemaal een beetje rond Juni 1975. Deze begroting werd samen met de aangepaste bouwtekeningen  opnieuw ingediend bij de gemeente. Helaas liet de gemeente weten dat een en ander niet aan de gewenste  eisen voldeed. Dus Sjoerd met behulp van Aad Zevenbergen weer aan de slag, wat lijntjes veranderd, een beetje gestuft, andere maten gebruikt en hoppa weer opnieuw ingezonden inmiddels september 1975. Ergens rond sinterklaas liet de gemeente ons weten ze gaven toestemming mits we kwamen met een nieuw financieringsplan, WION ging ervan uit dat we 2 officiële speelvelden hadden (toen nog 3 vakken korfbal) dus hadden we ook dubbele kleedkamers op te tekeningen staan, de gemeente vond dat we maar 1 speelveld hadden dus de helft van de aangevraagde subsidie voor de kleedkamers kregen we niet , oke weer schrappen we moesten immers  34.000 GULDEN  besparen.

Grote stilte volgde de gemeente zweeg in alle talen. Het bestuur had ook een verzoek ingediend om alvast aanvang van de bouw te starten en wel op zaterdag 30 oktober 1976 werd een rituele handeling verricht van het wegnemen van een tegel. Aad Mulder deed daarna een oproep via het WION krantje voor vrijwilligers om zo’n 200 kubieke meter grond te verwijderen. Overstelpt met aanmeldingen van leden maar ook ouders van aspiranten ontstond er een groep leden van 20 tot 35 mensen die een helpende hand boden. Wat dacht je”? de hele bouw door was deze groep BOUWERS zoals ze al heel snel genoemd werden actief bezig met de bouw van onze kantine ’s avonds en in de weekends ze gingen gewoon door.

14 februari 1977, 3 jaar na de verhuizing, kwam er groenlicht van de gemeente door ziekte van een ambtenaar  was onze tekening ergens blijven hangen. Toestemming dus om verder te bouwen, de subsidies en giften kwamen binnen.

21 maart 1977 was het eindelijk zover met een enorme klap ging de eerste paal de grond in na heel veel zelf arbeid door de bouwers en diverse bouwbedrijven was de kantine klaar voor het hoogtepunt het dak kon erop en wel op 22 augustus 1977 met een 80 tons kraan waaraan ons dak bungelde. Met stalen zenuwen werd het dak er netjes op geplaatst. Na maanden ploeteren werd het terras, de bloembakken aangelegd de kantine was klaar.

De officiële opening was zaterdag 29 oktober 1977!

Jannie van der Steen-Willemse

Ander nieuws
Vorige week geen bericht omdat er ook niks te melden was. De regels die de week ervoor waren afgekondigd golden…Lees meer
Terugkoppeling bijeenkomst Werkgroep van de Toekomst op 11-11-2020 Enige tijd terug zijn er mensen opgestaan die zich hebben opgeworpen als…Lees meer
Mijn naam is Danielle Schol. Ik ben al sinds mijn kinderjaren betrokken bij WION. Korfballen is een van mijn grootste…Lees meer
WIONs Ideeënbus , update november 2020 Een onderdeel van de Busreis van WION is het inventariseren van wat er speelt…Lees meer
Afgelopen maandag 09-11-2020 was er weer een bestuursvergadering. De volgende zaken kwamen aan de orde: Er wordt druk gewerkt aan…Lees meer
Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 13744 [post_author] => 4 [post_date] => 2020-11-19 22:53:17 [post_date_gmt] => 2020-11-19 21:53:17 [post_content] => Vorige week geen bericht omdat er ook niks te melden was. De regels die de week ervoor waren afgekondigd golden nog steeds en onveranderd. Nu zitten we echter weer in een andere fase, maar wel een hele bekende. Dezelfde regels als die van voor 4 november golden zijn weer opnieuw van kracht geworden. Om ieder zijn geheugen nog even op te frissen staan hieronder nog een keer de belangrijkste regels. Wie meer wil weten kan deze ook terugvinden op de websites van het NOC*NSF, de KNKV en op de site van Rotterdam Sportsupport. Buitensporten:
  • Per kunstgrasveld (Wion heeft 2 velden, gescheiden door een net) geldt een maximum van 36 personen (incl trainers)
  • Kleedkamers en douches blijven gesloten
  • Groepslessen zijn weer toegestaan
  • Een trainer mag meerdere groepen begeleiden van maximaal 4 personen, deze groepen houden onderling duidelijk afstand. Deze groepen veranderen niet van samenstelling per training
  • Tennissers mogen weer dubbelen. Een dubbelspel wordt gezien als een groep van 4 en de samenstelling mag dus niet veranderen (onderling mag wel van partner gewisseld worden)
Binnensporten:
  • In de hal mogen tegelijk maximaal 30 personen aanwezig zijn (inclusief trainers, verzorgers, enz)
  • Kleedkamers en douches blijven gesloten
  • Groepslessen zijn weer toegestaan
  • Een trainer mag meerdere groepen begeleiden van maximaal 4 personen, deze groepen houden onderling duidelijk afstand. Deze groepen veranderen niet van samenstelling per training
  • Badmintonners mogen weer dubbelen. Een dubbelspel wordt gezien als een groep van 4 en de samenstelling mag dus niet veranderen (onderling mag wel van partner gewisseld worden)
Dat was het voor deze week. Komende weken wordt weinig verandering verwacht maar als er iets verandert hou ik jullie op de hoogte. Stay safe en stay happy 😊 Groeten, Erik Fresen [post_title] => De Corona Courant [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => de-corona-courant-14 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2020-11-19 22:53:17 [post_modified_gmt] => 2020-11-19 21:53:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://wion.nl/?p=13744 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 13739 [post_author] => 3 [post_date] => 2020-11-19 11:32:15 [post_date_gmt] => 2020-11-19 10:32:15 [post_content] => Terugkoppeling bijeenkomst Werkgroep van de Toekomst op 11-11-2020 Enige tijd terug zijn er mensen opgestaan die zich hebben opgeworpen als kartrekkers om WION weer toekomstbestendig te maken: de werkgroep van de Toekomst. Zij hebben een werkplan gemaakt dat in de ALV van 24 september is vastgesteld. De werkgroep heeft het werkplan gepresenteerd in de vorm van een busreis met verschillende routes en haltes. Het plan kent verschillende onderdelen met concrete doelen die dit seizoen behaald moeten worden om WION toekomstbestendiger te maken. Het uitgangspunt van dat plan is dat iedereen meehelpt en binnen zijn/haar mogelijkheden een steentje bijdraagt. Iedereen is nodig om met elkaar te bouwen aan een sterk(er) WION waar ook de komende jaren jong en oud veel plezier beleeft. Niet voor niets staat WION voor: Wij is onze naam. Via Rotterdam Sportsupport is externe ondersteuning gekregen. Clement van der Stel zal het proces begeleiden en op onderdelen inhoudelijke kennis inbrengen. Op 11 november heeft de werkgroep van de Toekomst de voortgang besproken. Vanwege de Corona-maatregelen was dat een online-bijeenkomst.
  • Route 1: de vorming van een nieuw bestuur. Dit heeft de hoogste prioriteit omdat huidige bestuursleden hebben aangegeven te zullen stoppen. Wel zijn zij bereid om nieuwe bestuursleden tot het einde van het seizoen in te werken. Bo Seip en Daniëlle Fiering hebben aangegeven om samen de functie van secretaris te willen invullen.
Voor de functies van voorzitter, penningmeester, marketing, support en sport worden kandidaten gezocht. Er is een werkgroep gevormd met Mirte van den Heuvel, Wendy Wijnstra en Bo Seip die de huidige functiebeschrijvingen gaan omzetten naar een beeld van wat de functies in de praktijk inhouden en wat er daarbij van een bestuurslid verwacht wordt. Om op basis daarvan actief te gaan werven. Mensen die belangstelling hebben voor één van de bestuursfuncties kunnen zich melden bij de huidige voorzitter Albert Groeneveld.
  • Route 2: Technische Commissie Jeugd. Deze wordt nu gevormd door Jaron Stapersma en Maxim Schäfer. We moeten naar een Jeugd Technische Commissie van 4 personen. Daar waar Jaron en Maxim zich het liefst bezig houden met begeleiding en ondersteuning van de trainers, worden mensen gezocht die het onder andere leuk vinden om zaken rond de wedstrijden te regelen.
  • Route 3: Ledenwerving. Voldoende leden hebben en houden is vanzelfsprekend van groot belang voor een gezonde toekomst voor WION. De prioriteit ligt daarbij op de jeugd. Onder aanvoering van Ellen Goossens worden door een werkgroep diverse ideeën hiervoor uitgewerkt. Er liggen plannen klaar om nieuwe jeugdleden te werven via een schoolkorfbaltoernooi, mogelijkheden te bieden voor maak-kennis-met korfbal/WION en er wordt ook gekeken naar aansluiting bij het middelbaar onderwijs.
  • Route 4: “Wat gaat goed en wat kan beter?” Deze lijn is inmiddels ook op onderweg. Met Wendy Wijnstra als aanvoerder zijn Adaja, Ellen en Mirte aan de slag gegaan met de ideeënbus van WION. De eerste resultaten hebben zij gedeeld. Zie hun nieuwsbericht.
  • Route 5: Vrijwillige inzet versterken: WION kan alleen maar blijven bestaan als er voldoende vrijwillige inzet is om alles met elkaar te organiseren! Tegelijk ervaren we dat het minder vanzelfsprekend lijkt te zijn om iets te doen binnen de vereniging of horen we dat mensen door persoonlijke omstandigheden hiervoor minder mogelijkheden hebben. Maar hoe gaan we er dan toch WION-breed met elkaar voor zorgen dat we alles georganiseerd krijgen? Dit cruciale thema zal onder aanvoering van Jan Aardoom in een plan worden uitgewerkt en vanaf begin volgend jaar uitvoering krijgen.
  • Route 6: Communicatie en PR. We doen binnen WION als het nodige aan Communicatie en PR en willen dit nog verder versterken. Het is belangrijk om elkaar binnen de vereniging goed te informeren en om WION naar buiten toe goed uit te dragen en zichtbaar te laten zijn. Waardoor WION bij veel mensen onder de aandacht komt en zij daardoor wellicht lid worden, gaan deelnemen aan activiteiten of zich als vrijwilliger aanmelden. Pieter Slim en Jan Aardoom gaan met anderen kijken naar acties op dit gebied.
  • Route 7: Denker en Dromers over de Toekomst van WION: deze werkgroep gaat onder begeleiding van Albert Groeneveld in het voorjaar van start nadat een nieuw bestuur gevormd is. Doel is om te komen tot een meerjarenplan voor een waardevol, succesvol en toekomstbestendig WION.
  • Route 8: Actieplan seizoen 2021-2022: op basis van de uitkomsten van alle routes wordt een actieplan voor het nieuwe seizoen opgesteld. Dit krijgt dus later invulling.
De volgende bijeenkomst staat gepland voor 1 december 2020. [post_title] => Werkgroep van de Toekomst op 11-11-2020 [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => werkgroep-van-de-toekomst-op-11-11-2020 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2020-11-19 11:42:16 [post_modified_gmt] => 2020-11-19 10:42:16 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://wion.nl/?p=13739 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 13735 [post_author] => 3 [post_date] => 2020-11-16 10:10:59 [post_date_gmt] => 2020-11-16 09:10:59 [post_content] => Mijn naam is Danielle Schol. Ik ben al sinds mijn kinderjaren betrokken bij WION. Korfballen is een van mijn grootste hobby's. Vroeger speelde ik zelf, inmiddels vind ik het een genot om naar de wedstrijden van mijn kinderen te kijken. Eigenlijk is korfbal een hobby van het hele gezin. Zij hebben mij zeker gesteund bij het maken van de keuze om WION verder te helpen door de functie van verenigingsmanager aan te gaan. Op 30/6/2011 hebben we met elkaar een groot evenement georganiseerd op ons complex. We hebben toen veel geld opgehaald en nieuwe leden binnengehaald. Ik geloof, dat we dit met elkaar in de toekomst weer kunnen realiseren.  Ik weet, dat ik op vele van jullie een beroep kan doen, om deze mooie vereniging omhoog te helpen. Hebben jullie zelf ideeën schroom niet en kom ermee. Ook al is je idee nog zo klein stop het in de ideeënbus of mail ze naar danielle.schol@wion.nl. Ik zal zorgen dat het bij de juiste personen komt. Vanaf nu zal ik ieder kwartaal (indien nodig eerder) een up-date geven, waar ik mee bezig ben en waar ik jullie hulp kan gebruiken. Ik ga graag met jullie deze mooie uitdaging aan. WIJ IS ONZE NAAM! Groetjes, Danielle [post_title] => Verenigingsmanager stelt zich voor [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => verenigingsmanager-stelt-zich-voor [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2020-11-16 10:10:59 [post_modified_gmt] => 2020-11-16 09:10:59 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://wion.nl/?p=13735 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 13730 [post_author] => 3 [post_date] => 2020-11-12 18:00:52 [post_date_gmt] => 2020-11-12 17:00:52 [post_content] => WIONs Ideeënbus , update november 2020 Een onderdeel van de Busreis van WION is het inventariseren van wat er speelt bij de leden. Wat gaat goed, wat kan beter, welke ideeën zijn er bij de leden. Wendy, Adaja, Ellen en Mirte zijn aan de slag gegaan met de ideeënbus van WION. Wij zullen af en toe van ons laten horen via de nieuwsberichten om jullie te vertellen wat er gedaan wordt met de ideeën. Op dit moment hebben we 8 feedbackformulieren terug gekregen via de ideeeënbus van WION. De meeste hebben hun naam achter gelaten en we hebben aan hen terugkoppeling gegeven m.b.t. ingevulde formulier. Twee mensen hebben hun formulier anoniem ingevuld, dit is prima. Weet dat er ook dan wat gedaan wordt met de punten die jullie aandragen. Wat wel jammer is, is dat een van deze anonieme mensen heeft aangegeven wel wat te willen betekenen voor WION. We zouden graag in contact met jou komen om te kijken waar je WION zou kunnen helpen. Dus heb je een feedbackformulier ingevuld en wilde je wat betekenen voor WION laat het ons horen! Leuk om te lezen dat er een hoop pluspunten benoemd worden voor WION. Genoemd werden gezelligheid, sociale vereniging, saamhorigheid, sportaanbod is veelzijdig, leuke activiteiten naast het sporten. Uiteraard waren er ook verbeterpunten te benoemen. Een belangrijk punt wat terug kwam is de communicatie die beter zou kunnen. Communicatie over vacatures, communicatie onderling in de vereniging, communicatie naar buiten toe via website/socialmedia. Daarnaast werd genoemd dat er gekeken zou kunnen worden naar een flexibeler lidmaatschap en was er behoefte aan meer persoonlijke benadering bij het zoeken naar vrijwilligers. Punten waar we mee aan de slag kunnen! Een belangrijk punt is reeds al opgepakt en dat is communicatie. Hiervoor zijn een aantal vrijwilligers in de “Bus” gestapt en wordt er al hard gewerkt om e.e.a. op te zetten. Nu vanwege de corona maatregelen de kantine niet open is en dus fysiek geen formulieren ingeleverd kunnen worden in de ideeënbus wordt er gewerkt aan een online formulier die jullie kunnen invullen via de website. Tot de volgende update en vergeet niet heb je ideeën, tips of adviezen laat het ons weten! Groetjes Wendy, Adaja, Ellen en Mirte [post_title] => WIONs Ideeënbus [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => wions-ideeenbus [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2020-11-12 13:22:15 [post_modified_gmt] => 2020-11-12 12:22:15 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://wion.nl/?p=13730 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 13727 [post_author] => 3 [post_date] => 2020-11-12 13:00:58 [post_date_gmt] => 2020-11-12 12:00:58 [post_content] => Afgelopen maandag 09-11-2020 was er weer een bestuursvergadering. De volgende zaken kwamen aan de orde:
  • Er wordt druk gewerkt aan de Financiën. Er is in ieder geval voldoende geld in kas en we kunnen alles betalen. Binnenkort komen Ruud en Steffanie met een stand van zaken.
  • Voor de Kantine hebben we een echt probleem! Nu Steffanie zich vooral met de financiën bezighoudt hebben we niemand voor de kantine. Op dit moment is dat niet heel erg, aangezien we wegens de corona maatregelen geen kantine draaien. Echter ook het openen en sluiten moet geregeld worden! Vanaf januari gaat dit alles echt een probleem worden, met mogelijk gevolg dat we helemaal dicht blijven. Er moeten roosters voor openen en sluiten EN voor kantinediensten opgesteld worden. Wie helpt WION uit de brand en meldt zich aan om actief te worden met deze taken?
  • Voor het verkrijgen van een gratis VOG voor alle trainers en begeleiders moest er "beleid" opgesteld worden. Hiervoor is Teun aan de slag gegaan en hebben we nu een drietal documenten welke op de Wion site zijn terug te vinden onder "Over de club" en daar de Documenten. Neem deze ook eens door om te zien hoe wij allemaal vinden hoe we ons bij Wion gedragen. (overigens kunnen deze documenten nog veranderen, wanneer het toekomstige bestuur dat nodig acht) Nu we deze hebben kunnen we weer aanvragen om voor de gratis VOG in aanmerking te komen. Zodra dat gelukt is gaan we jullie (trainers en begeleiders) weer aanschrijven voor een VOG.
  • Werkgroep Toekomst van Wion komt weer bijeen op woensdag 11-11-20 Naast de Ideeenbus input en andere zaken zal ook gesproken worden over de samenstelling van een nieuw bestuur en over de communicatie.
Tot zover deze keer Pieter Slim Secretaris [post_title] => Waarover Spraken Zij [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => waarover-spraken-zij-15 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2020-11-11 15:07:48 [post_modified_gmt] => 2020-11-11 14:07:48 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://wion.nl/?p=13727 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) )
Foto's